16 Nisan 2012

Markalarına İsim Bulamayanlara

Markaların kuruluşu sırasında isimlendirme kısmı genellikle risk ve zorluk barındırır. Markanızın gelecekte nerelerde olabileceğini tahmin edemediğiniz üzere iyi bir isimlendirme çok gereklidir. Bazıları isimlendirme de yaşadıkları sıkıntı yüzünden sektöründe ve sektör dışında büyük imaj zararlarına mağruz kalabilir. Buradan yola çıkan marka isimlendirme uzmanı Duygu Phillips, Naming House isminde marka isimlendirme ajansı kurdu. Marka yaratmak ve imajını ismiyle tamamlamak isteyenlere rehberlik eden ajans, ulusal ve global arenada tescilli bir markanızın olmasını sağlıyor. Daha detaylı bilgi almak ve Naming House'u ziyaret etmek isterseniz;

www.naminghouse.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder